תרגום לאוקראינית

דוברה דן!

Для переходу на українську мову натисніть тут

השפה האוקראנית היא היא שפה סלאבית מזרחית המשתייכת למשפחת השפות ההודו־אירופיות ובשל כך דומה במידה רבה לרוסית ולבלארוסית. אוקראינית מדוברת בפי כ-50 מיליון אישה ואיש ברחבי העולם, כאשר כ-40 מיליון מתוכם באוקראינה לבדה. מרביתם של תושבי אוקראינה כיום דוברים את השפות האוקראינית והרוסית. ניתן לחלק את אוקראינה לשתיים, כאשר צידה המערבי דובר בעיקר אוקראינית, בעוד שצדה המזרחי אמץ את הרוסית.

בעיר הבירה קייב, השפה הרוסית עודנה השפה שנמצאת בשימוש הנרחב ביותר, חרף העובדה שרוב השילוט בעיר כתוב בשפה האוקראנית. בשנים האחרונות גדלה המגמה לשימוש בשפה האוקראינית על-פני הרוסית, בעיקר משום שהפכה נפוצה ופופולרית בקרב הדור הפוסט-סובייטי שלמד בבית הספר את השפה האוקראינית כשפה העיקרית.

משמעות המילה אוקריאינה, ומכאן גם "אוקראינית" היא לפי דעות מסוימות "המדינה שלנו". פרשנויות אחרות קושרות את השם במשמעות של "סְפַר", "פריפריה" או "מחוז הגבול". השימוש הראשון המתועד לשם הוא מסוף המאה ה-12.

כיוון שהעלייה מאוקראינה לאחר פירוק ברית-המועצות הביאה עמה יהודים רבים דוברי השפה האוקראינית, התעורר גם הצורך בתרגום מסמכים מסוגים שונים מהשפה האוקראינית. מסיבה זו אנו בהלנה תרגומים רואים באוקראינית שפה בעלת חשיבות רבה עבור קהל לקוחותינו.

השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו בתרגום לאוקראינית

התרגום לאוקראינית משמש עבור צרכים שונים. אנו נפגשים תכופות בצורך לתרגם מסמכים משפטיים ואדמינסטיביים הקשורים בעלייה לישראל, אך גם בתרגום מסמכים רפואיים ובירוקרטיים. אנו נכונים לכל סוג תרגום ולרשותינו עומדים מתרגמים מקצועיים דוברי אוקראינית שפת-אם, אשר ידעו להתאים את אופי הטקסט לסוג המסמך לו אתם זקוקים.

 

תרגום משפטי לאוקראינית תרגום מסמכים לאוקראינית תרגום מדעי לאוקראינית תרגום דחוף לאוקראינית
תרגום אקדמאי ומאמרים לאוקראינית תרגום נוטריוני לאוקראינית תרגום קצר לאוקראינית תרגום תעודות לאוקראינית
תרגום אתר אינטרנט לאוקראינית תרגום שיווקי לאוקראינית תרגום סימולטני לאוקראינית תרגום ולוקליזציה לאוקראינית
תרגום טכני לאוקראינית תרגום פיננסי לאוקראינית שירותי תמלול לאוקראינית תרגום רפואי לאוקראינית

 

היתרונות של הלנה תרגומים לתרגום בשפה האוקראינית

בשל העלייה הגדולה של יהודים מאוקראינה, השפה האוקראינית בעלת חשיבות רבה בישראל. בשל צרכי תרגום מגוונים לאוקראינית שעולים בקרב קהל לקוחותינו, אנו מקפידים על העסקת מתרגמים מומחים דוברי אוקראינית שפת-אם, אשר ידעו להתאים כל סוג תרגום לאופי הטקסט הנדרש.

חשוב לנו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולהעניק לכם תחושת ביטחון ומקצועיות בכל הנוגע לתרגום הטקסט המבוקש.  בשירות המתרגמים המקצועיים של הלנה, אתם יכולים להיות שקטים בכל הנוגע למקצועיות התרגומים והתמלולים לאוקראינית.

חברת הלנה תרגומים קיימת למעלה משני עשורים ומבטיחה ללקוחותיה לאורך השנים את התרגום האיכותי והמקצועי ביותר בשוק כיום. באמצעות שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר אנו משכללים את יכולתינו להעניק לכם את השירות המהימן והמקצועי ביותר בזמנים הקצרים ביותר. אנו מציעים את זמני התגובה מהמהירים ביותר בתחום, וגמישים לכל סוג פרויקט תרגום, לאוקראינית ולשפות רבות אחרות.

החברה, שהוקמה על-ידי הלנה וארז, צמחה וגדלה ברבות השנים, אך מקפידה לשמור על אווירה משפחתית ויחס אישי וחם לעובדיה ולקוחותיה.

כל סוגי התרגומים שלנו מגיעים עם שלוש שנות אחריות מלאות לתכנים, זאת כיוון שחשוב לנו שתשארו מרוצים גם במשך הזמן לאחר גמר העבודה. אנו מקפידים להיות קשובים לצרכים העולים על-ידי לקוחותינו בזמן תהליך התרגום ולבקשות מיוחדות שעולות בנוגע לאופי ודיוק הטקסט.

חשוב לנו להעניק מענה מקצועי ואיכותי שיענה על כלל צורכי הלקוח ויהיה מדויק ונאמן למקור. אנו מקפידים על עמידה בלוחות זמנים ורואים חשיבות רבה בשליחת תכנים ללא דיחוי עם סיום עבודת התרגום.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בהקדם ולקבל את כל הפרטים על עבודות התרגום לאוקראינית. אנו נוודא שתקבלו את התרגום המתאים ביותר עבור סוג הטקסט ונדאג לשביעות רצונכם לאורך הדרך ובסיומה.

פנו אלינו עוד היום ונציגנו ישמחו להעניק לכם שירות והצעת מחיר לתרגום לאוקראינית.

 

אולי תאהב גם:

תרגום משפטי

מהו תרגום משפטי

תרגום משפטי הינו אחד מתחומי התרגום הנפוצים ביותר.  כאשר שימת הדגש העיקרית היא על סידור המסמך ומהימנותו.  התרגומים נעשים על ידי מתרגמים מקצועיים אשר מכירים

קרא עוד »
תרגום פיננסי

מהו תרגום פיננסי

העסק שלך בדרך להיפתח לשווקים חדשים בחו"ל? כנראה שתצטרך לתרגם כמה דברים חשובים תרגום פיננסי מאגד בתוכו תחום רחב היקף, אשר מחייב את המתרגם להפגין

קרא עוד »

הלנה תרגומים - שירותי תרגום מקצועיים

"הלנה תרגומים" הינה אחת מחברות התרגומים המובילות בארץ עם שיתופי פעולה רבים בעולם. עם למעלה מחמישים שפות שונות, מתרגמים קבועים ויכולת לבצע תרגומים בכל שפה שהיא, בזכות שיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות בעולם.

צרו עימנו קשר

שירותי תרגום נוספים

דילוג לתוכן