תרגום לאנגלית

מהו תרגום לאנגלית

For English Press Here

תרגום לאנגלית הוא שירות הניתן על ידי החברה שלנו, בו מתורגמים מסמכים ותכנים מכל הסוגים מעברית לאנגלית. אלו יכולים להיות מסמכים אישיים, תעודות שונות, מסמכים רפואיים, מסמכים משפטיים, מסמכים עסקיים או כל סוג אחר של תוכן שיש לכם צורך לתרגם אותו לאנגלית.

התרגום שאנו מבצעים מדויק לא רק מבחינת המלים עצמן, אלא גם שומר על רוח הדברים ועל המשמעות של התוכן. תרגום לאנגלית הוא לא רק תרגום "טכני" בעיקרו, שבו יש למצוא מלים מקבילות באנגלית. אם כך היה הדבר, ניתן היה להיעזר בשירותים אוטומטיים של תרגום, כמו הכלים של גוגל.

אך תרגום לאנגלית הוא מלאכה מורכבת, מכיוון שיש לשמר את רוח המסמך ולדעת כיצד לשמור על רמת דיוק גבוהה מכל הבחינות בתרגום התכנים. זהו דבר ששירותי תרגום אוטומטיים לעולם לא יוכלו לעשות, ולשם כך דרוש מגע אנושי של מתרגם מקצועי.

במקרים רבים ומגוונים הלקוחות שלנו נזקקים לשירתי תרגום לאנגלית. לעתים מדובר בתכנים אישיים ולעתים במסמכים רשמיים הנחוצים להליכים משפטיים או בירוקרטיים בחו"ל.

כאשר אתם שולחים אלינו מסמך לתרגום לאנגלית אתם יכולים להיות בטוחים במאת האחוזים שתהיו מרוצים מהתוצאה.

תרגום משפטי לאנגלית תרגום מסמכים לאנגלית תרגום מדעי לאנגלית תרגום דחוף לאנגלית
תרגום אקדמאי ומאמרים לאנגלית תרגום נוטריוני לאנגלית תרגום קצר לאנגלית תרגום תעודות לאנגלית
תרגום אתר אינטרנט לאנגלית תרגום שיווקי לאנגלית תרגום סימולטני לאנגלית תרגום ולוקליזציה לאנגלית
תרגום טכני לאנגלית תרגום פיננסי לאנגלית שירותי תמלול לאנגלית תרגום רפואי לאנגלית

מה חשוב בביצוע תרגום לאנגלית

כפי שנאמר, התרגום מעברית לאנגלית צריך להיעשות ברגישות ובחוכמה. ישנם מונחים טכניים או מקצועיים שאותם צריך לשמר וישנם ביטויים של השפה המדברת או ביטויים ב"סלנג" – שאותם יש לדעת כיצד לתרגם על מנת לשמר את הרעיון של הביטוי.

התרגומים שלנו לאנגלית מתבצעים על ידי מתרגמים הדוברים ברמת שפת אם את שתי השפות ובעלי ניסיון רב של שנים בביצוע פרויקטים שכאלו.

אנגלית היא שפה עשירה ביותר, ויש צורך בשליטה מלאה בשפה כדי לדעת להעביר נכון את התוכן המתורגם. חשוב לנו, כאנשי מקצוע, שבכל תחום שהוא שבו עוסק המסמך – הוא יתורגם ברמת הדיוק והאמינות הגבוהה ביותר.

לשם כך אנו מעסיקים מתרגמים מקצועיים ומנוסים. אם יהיה בכך צורך, אנחנו נדאג גם להתאים את תרגום המסמך למתרגם שיש לו הבנה באותו התחום. כך שגם אם מדובר במסמכים משפטיים או רפואיים, התרגום לאנגלית ייעשה באופן מושלם.

מהם היתרונות שלנו

הלנה וארז הקימו את החברה לפני יותר מ-20 שנה. מאז הם עוסקים בהצלחה רבה בכל הסוגים של תרגום ותמלול. החברה שלנו היא חברה משפחתית, ואנו מקפידים לשמור עליה כך, גם אם החברה צמחה וגדלה מאוד בכל שנות הוותק שלה בשוק.

אנחנו מציעים את זמני התגובה מהמהירים ביותר בתחום, וגמישים לכל סוג של פרויקט של תרגום לאנגלית או תרגום מכל סוג אחר.

כל התרגומים שלנו באים עם שלוש שנות אחריות מלאות לתכנים. במסגרת העבודה על כל פרויקט, אנחנו מקפידים לקבל את כל הפרטים הנחוצים מהלקוחות שלנו וקשובים לכל בקשה מיוחדת הנוגעת בתרגום.

אנו מבינים כי כאשר אתם פונים אלינו לתרגום של מסמכים לאנגלית, יש לכם צורך אמתי ודחוף שצריך לקבל מענה מקצועי ואיכותי. אנו מבטיחים כי התרגום שלנו יהיה מדויק ונאמן למקור, וכי תקבלו אותו בזמן המהיר ביותר שנוכל לספקו.

נושא השמירה על לוחות הזמנים חשוב לנו ביותר, ואנו מקפידים כי ברגע שתוכן כלשהו מוכן – הוא יישלח מיידית אליכם ללא כל דחייה.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בהקדם ולקבל את כל הפרטים על המחירים של עבודות תרגום לאנגלית. נשמח לשתף אתכם בתהליך ולהיות קשובים לצורך שלכם. בעזרת שימוש גם בטכנולוגיה מתקדמת, אנו משפרים באופן מתמיד את מהירות הביצוע שלנו, ואתם יכולים להיות בטוחים שכאשר אתם בוחרים בנו לביצוע תרגום לאנגלית – אתם בידיים הטובות ביותר.

אולי תאהב גם:

תרגום משפטי

מהו תרגום משפטי

תרגום משפטי הינו אחד מתחומי התרגום הנפוצים ביותר.  כאשר שימת הדגש העיקרית היא על סידור המסמך ומהימנותו.  התרגומים נעשים על ידי מתרגמים מקצועיים אשר מכירים

קרא עוד »
תרגום פיננסי

מהו תרגום פיננסי

העסק שלך בדרך להיפתח לשווקים חדשים בחו"ל? כנראה שתצטרך לתרגם כמה דברים חשובים תרגום פיננסי מאגד בתוכו תחום רחב היקף, אשר מחייב את המתרגם להפגין

קרא עוד »

הלנה תרגומים - שירותי תרגום מקצועיים

"הלנה תרגומים" הינה אחת מחברות התרגומים המובילות בארץ עם שיתופי פעולה רבים בעולם. עם למעלה מחמישים שפות שונות, מתרגמים קבועים ויכולת לבצע תרגומים בכל שפה שהיא, בזכות שיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות בעולם.

צרו עימנו קשר

שירותי תרגום נוספים

דילוג לתוכן