תרגום לאיטלקית

בון ג'ורנו!

הידעתם כי האיטלקית היא רק אחת מיני שפות רבות שרווחו באטליה במהלך מאות השנים האחרונות? האיטלקית ש"ניצחה" בסופו של דבר והפכה לשפתה הרשמית של אטליה, היא זו בעלת הניב הפלורנטיני שמקורו בפירנצה. הסיבה הפוליטית שהובילה לנצחונו של הניב הספציפי נעוצה ביוקרתו התרבותית. בניב זה כתבו שלושה מהסופרים האטלקיים החשובים ביותר במהלך המאות ה-12-13 (בניהם דנטה אליגיירי, מחבר "הקומדיה האלוהית"). בשל כך, הפך הניב הפלורנטיני לשפת המלמודים בה השתמשו משכילי הרנסאנס, עת חוותה אטליה פריחה תרבותית שהשפיעה על העולם כולו.

האיטלקית משתייכת למשפחת השפות הרומאניות ומשמשת כשפת אם בפי כ-85 מליון איש ואישה ברחבי העולם, בניהם כ-60 מיליון אטלקים החיים באטליה. היתר חיים ב-23 מדינות נוספות בהן יש קהילות גדולות הדוברות את השפה.  בין המדינות בהן אפשר למצוא אותה בתפוצה רחבה אפשר למנות את שוויץ, אריתראה, לוב, מלטה, סלובניה, אלבניה ורבות אחרות. מחקרים מעריכים כי ישנם 200 מליון דוברי איטלקית ברחבי העולם, מה שהופך אותה לאחת השפות הנפוצות בעולם.

מסיבה זו אנו שמים דגש רב בחברה על תרגומים לאיטלקית ומקפידים להביא את טובי המתרגמים לשפה על-מנת להבטיח לקהל לקוחותינו את התרגום המדויק, האיכותי והמקצועי ביותר.

השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו בתרגום לאיטלקית

התרגום לאיטלקית משמש כיום בעיקר עבור צרכים עסקיים, בהם עסקי סחר של שירותים ומוצרים בין המדינות. תרגום לאיטלקית יסייע לכם לצרכים אדמינסטרטיביים ומשפטיים כגון הוצאת דרכון, וכמובן ליצירת הזדמנויות עסקית ופתיחת שווקים במדינות דוברות את השפה. כמו כן, בשל מורשתה התרבותית העשירה משמשים התרגומים לצרכים אקדמיים, בניהם תרגום טקסטים קלאסיים, כתבי עת היסטוריים, מכתבי משפחה ועוד.

 

תרגום משפטי לאיטלקית תרגום מסמכים לאיטלקית תרגום מדעי לאיטלקית תרגום דחוף לאיטלקית
תרגום אקדמאי ומאמרים לאיטלקית תרגום נוטריוני לאיטלקית תרגום קצר לאיטלקית תרגום תעודות לאיטלקית
תרגום אתר אינטרנט לאיטלקית תרגום שיווקי לאיטלקית תרגום סימולטני לאיטלקית תרגום ולוקליזציה לאיטלקית
תרגום טכני לאיטלקית תרגום פיננסי לאיטלקית שירותי תמלול לאיטלקית תרגום רפואי לאיטלקית

היתרונות של הלנה תרגומים לתרגום בשפה האיטלקית

בשל תפוצתה הרחבה, מהווה האיטלקית שפה בעלת חשיבות רבה בחברתנו. אנו מקפידים להעסיק מתרגמים דוברי איטלקית שפת אם ובעלי נסיון ומומחיות רבה בתחום. זאת על מנת להעניק לכם ביטחון, מקצועיות בנוגע לאיכות ודיוק הטקסט לו אתם זקוקים. אתנו, אתם יכולים להיות בראש שקט בכל הנוגע לתרגומים ותמלולים לאיטלקית.

החברה, הקיימת מעל לשני עשורים, עוסקת בהצלחה רבה בכל סוגי התרגום ותמלול לאיטלקית. החברה, שהחלה את דרכה עסק קטן, צמחה וגדלה לחברה המעסיקה עשרות מתרגמים בשפות רבות. זאת על מנת להבטיח לקהל לקוחותינו גיוון, איכות ומהירות. אנו מציעים את זמני התגובה מהמהירים ביותר בתחום, וגמישים לכל סוג פרויקט תרגום, לאיטלקית לשפות רבות אחרות.

כל התרגומים שלנו באים עם שלוש שנות אחריות מלאות לתכנים. ואנו מקפידים להיות קשובים לצרכים העולים על-ידי לקוחותינו בתוך תהליך התרגום ולבקשות מיוחדות שעולות בנוגע לאופי ודיוק הטקסט.

חשוב לנו להעניק מענה מקצועי ואיכותי שיענה על כלל צורכי הלקוח ויהיה מדויק ונאמן למקור. אנו מקפידים על עמידה בלוחות זמנים ורואים חשיבות רבה בשליחת תכנים ללא דיחוי עם סיום עבודת התרגום.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בהקדם ולקבל את כל הפרטים על עבודות התרגום לאיטלקית. נדאג להתאים לכם את התרגום המתאים ביותר עבור סוג הטקסט ונוודא שאתם מרוצים לאורך הדרך ובסיומה. אנו מקפידים להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק היום ומשפרים באופן מתמיד את מהירות הביצוע שלנו. כאשר אתם בוחרים בהלנה תרגומים, תהיו בטוחים שאתם בידיים המקצועיות ביותר.

פנו אלינו עוד היום ונציגנו ישמחו להעניק לכם שירות והצעת מחיר לתרגום לאיטלקית.

אולי תאהב גם:

תרגום משפטי

מהו תרגום משפטי

תרגום משפטי הינו אחד מתחומי התרגום הנפוצים ביותר.  כאשר שימת הדגש העיקרית היא על סידור המסמך ומהימנותו.  התרגומים נעשים על ידי מתרגמים מקצועיים אשר מכירים

קרא עוד »
תרגום פיננסי

מהו תרגום פיננסי

העסק שלך בדרך להיפתח לשווקים חדשים בחו"ל? כנראה שתצטרך לתרגם כמה דברים חשובים תרגום פיננסי מאגד בתוכו תחום רחב היקף, אשר מחייב את המתרגם להפגין

קרא עוד »

הלנה תרגומים - שירותי תרגום מקצועיים

"הלנה תרגומים" הינה אחת מחברות התרגומים המובילות בארץ עם שיתופי פעולה רבים בעולם. עם למעלה מחמישים שפות שונות, מתרגמים קבועים ויכולת לבצע תרגומים בכל שפה שהיא, בזכות שיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות בעולם.

צרו עימנו קשר

שירותי תרגום נוספים

דילוג לתוכן