תרגום להולנדית

פריידה!

הולנדית משתייכת לענף השפות הגרמאניות ומדוברת כשפת-אם בפי למעלה מ-23 מיליון בני-אדם ברחבי העולם. כשני-שליש מהם תושבי הולנד ושליש נוסף תושבי בלגיה. ריכוז גבוה נוסף של דוברי השפה נמצא לא פחות מאשר במדינת סורינאם שבדרום אמריקה! סורינאם היתה מושבה הולנדית בעברה ובשל כך אימצה את השפה ההולנדית. גם אפריקאנס, השפה המדוברת בדרום אפריקה, קרובה מאוד להולנדית וישנו דמיון רב בין השפות.

אם הייתם בבלגיה ושמעתם על השפה ה"פלמית", דעו שלמעשה מדובר בהולנדית. ההבדלים העקריים בשפה בין בלגיה והולנד מסתכמים בעיקר במבטא, ובאופן מסוים גם באוצר המילים. למרות שההולנדית נמצאת יחסית נמוך בדירוג השפות הנפוצות בעולם (מספר 37), היא ממוקמת בדירוג גבוה מאוד בתפוצת הפרסומים שלה בעולם (מספר 11). זוהי ראיה לאוריינות ההולנדית ארוכת השנים ולחשיבות האקדמיה בחברה ההולנדית. לראייה, ויקיפדיה בשפה ההולנדית היא השישית בגודלה בעולם.

אם שמתם לב לדמיון הרב בין האנגלית להולנדית זה משום שהולנדית היא אחת השפות הקרובות ביותר לשפות האנגליות, בפרט מבחינת אוצר המילים שלה. אולם מבחינת מבנה המשפט וההגייה היא דווקא קרובה יותר לגרמנית, ונכתבת באמצעות האלפבית הלטיני.

השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו בתרגום להולנדית

תרגום לשפה ההולנדית משמש לצרכים מגוונים. כפי שציינו, הולנד מתבלטת בספרות הענפה שלה ובהיקף פירסומים רחב של טקסטים מסוגים שונים. אנו מספקים שירותי תרגום לכל סוג של טקסט בשפה ההולנדית, תוך התאמה של הלשון והמונחים המקצועיים הרלוונטים בכל דיסיפלינה.

כמו כן, עם העלייה במגמת השקעות הנדל"ן של ישראלים בהולנד, וספציפית באמסטרדם, גובר הביקוש בתרגום מסמכים משפטיים ובירוקרטיים מסוגים זה. המתרגמים שלנו יעמדו לשירותכם תוך התאמת המונחים המקצועיים הרלוונטים לכל תחום ומקצוע בו תדרשו לתרגומים.

תרגום משפטי להולנדית תרגום מסמכים להולנדית תרגום מדעי להולנדית תרגום דחוף להולנדית
תרגום אקדמאי ומאמרים להולנדית תרגום נוטריוני להולנדית תרגום קצר להולנדית תרגום תעודות להולנדית
תרגום אתר אינטרנט להולנדית תרגום שיווקי להולנדית תרגום סימולטני להולנדית תרגום ולוקליזציה להולנדית
תרגום טכני להולנדית תרגום פיננסי להולנדית שירותי תמלול להולנדית תרגום רפואי להולנדית

היתרונות של הלנה תרגומים לתרגום לשפה ההולנדית

חברת הלנה תרגומים קיימת למעלה משני עשורים ומבטיחה ללקוחתיה לאורך השנים תרגום איכותי ומקצועי. באמצעות שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר בשוק כיום, אנו ממשיכים ומשכללים את יכולתינו להעניק לכם את השירות המהימן והמקצועי ביותר.

אנו מציעים את זמני התגובה המהירים ביותר בתחום, וגמישים לכל סוג פרויקט תרגום, להולנדית ולשפות נוספות רבות.

כל סוגי התרגומים שאנו מספקים מגיעים עם שלוש שנות אחריות מלאות לתכנים. זאת כחלק מתפיסת עולם הרואה חשיבות בשביעות רצונכם גם שנים קדימה לאחר גמר העבודה.

אנו מקפידים להיות קשובים לצרכים העולים על-ידי לקוחותינו בזמן תהליך התרגום ולבקשות מיוחדות בנוגע לאופי ודיוק הטקסט.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בהקדם על-מנת לקבל את כל הפרטים על עבודות התרגום להולנדית. אנו נוודא שתקבלו את התרגום המתאים ביותר עבור סוג הטקסט ונדאג לשביעות רצונכם המלאה לאורך הדרך ובסיומה.

פנו אלינו עוד היום ונציגנו ישמחו להעניק לכם שירות והצעת מחיר לתרגום להולנדית.

אולי תאהב גם:

תרגום משפטי

מהו תרגום משפטי

תרגום משפטי הינו אחד מתחומי התרגום הנפוצים ביותר.  כאשר שימת הדגש העיקרית היא על סידור המסמך ומהימנותו.  התרגומים נעשים על ידי מתרגמים מקצועיים אשר מכירים

קרא עוד »
תרגום פיננסי

מהו תרגום פיננסי

העסק שלך בדרך להיפתח לשווקים חדשים בחו"ל? כנראה שתצטרך לתרגם כמה דברים חשובים תרגום פיננסי מאגד בתוכו תחום רחב היקף, אשר מחייב את המתרגם להפגין

קרא עוד »

הלנה תרגומים - שירותי תרגום מקצועיים

"הלנה תרגומים" הינה אחת מחברות התרגומים המובילות בארץ עם שיתופי פעולה רבים בעולם. עם למעלה מחמישים שפות שונות, מתרגמים קבועים ויכולת לבצע תרגומים בכל שפה שהיא, בזכות שיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות בעולם.

צרו עימנו קשר

שירותי תרגום נוספים

דילוג לתוכן