תרגום לגרמנית

גוטה מורגן!

Für Deutsch bitte hier klicken

גרמנית משתייכת לקבוצת השפות הגרמאניות ומשמשת כאחת השפות המדוברות בעולם עם למעלה מ-100 מיליון בני-אדם הדוברים אותה כשפת אם. כרבע מתושבי אירופה דוברים גרמנית, והיא משמשת כשפה המדוברת ביותר באיחוד האירופי כשפת אם. היא זוכה לפופולריות רבה ומדורגת כשפה השלישית או הרביעית הנלמדת ברחבי העולם, והשנייה בפופולריות שלה כשפה זרה באירופה.

הגרמנית מדוברת בחלקים נרחבים של אירופה כגון גרמניה, אוסטריה, ליכטנשטיין, שווייץ, לוקסמבורג, איטליה, פולין, בלגיה, רומניה, צ'כיה, צרפת ועוד. בתקופת הכיבושים הקולוניאליסטים נפוצה השפה מחוץ ליבשת והתפשטה למושבותיה לשעבר של גרמניה, דוגמת נמיביה. הגרמנית הגיעה גם לצפון אמריקה והשתמרה עד היום כשפתם של בני ה"אמיש", ובארגנטינה שבדרום אמריקה נשתמרו גם כן קהילות דוברות גרמנית.

הגרמנית היא אחת השפות הרשמיות של האיחוד האירופי, והשפה השכיחה ביותר באינטרנט אחרי האנגלית. זאת בין היתר בשל היקף נרחב של ספרות וטקסטים מסוגים שונים המתפרסמים מדי שנה בגרמנית.  לגרמנית מסורת ארוכת שנים של אוריינות ומחקר, ולאקדמיה היתה מאז ומעולם חשיבות רבה בתרבות הגרמנית. עד היום מחקרים רבים בדיספלינות מגוונות מתפרסמים מדי שנה בשפה הגרמנית.

השירותים שאנו מעניקים ללקוחתנו בתרגום לגרמנית

בשנים האחרונות, בשל מחירי הנדל"ן האטרקטיביים שלה, הפכה גרמניה ליעד מבוקש לרכישת נדל"ן עבור ישראלים המחפשים הזדמנויות עסקיות בחו"ל. אנו בהלנה תרגומים, מעניקים שירותי תרגום למסמכים המשפטיים והבירוקרטיים הכרוכים בהליך מסוג זה, ונשמח להעמיד את המתרגמים המומחים שלנו לשרותכם.

כיום ישנם אלפי ישראלים הזכאים לתהליכי התאזרחות ולקבלת דרכון גרמני בשל מוצאה של משפחתם. בשל כך, בשנים האחרונות צברנו ניסיון רב בתרגום המסמכים הנדרשים להוצאת דרכון גרמני. נשמח להקל עליכם את התהליך הבירוקרטי המייגע הכרוך בכך, ולעזור לכם לקבל את האישור המיוחל באופן החלק והמהיר ביותר. יש לנו הקשר והיכולת לבצע עבורכם תרגומים נוטריונים על-ידי עורך-דין נוטריון מוסמך דובר השפה הגרמנית עבור מוסדות שונים כגון משרד הפנים, בנקים ומוסדות רבים נוספים בשיטת "One-Stop Shop".

נשמח לבצע עבורכם כל סוג תרגום, ולרשותינו עומדים מתרגמים מקצועיים דוברי גרמנית שפת-אם ומומחים בתחומם, אשר ידעו להתאים כל סוג טקסט למסמך אשר ברצונכם לתרגם.

תרגום משפטי לגרמנית תרגום מסמכים לגרמנית תרגום מדעי לגרמנית תרגום דחוף לגרמנית
תרגום אקדמאי ומאמרים לגרמנית תרגום נוטריוני לגרמנית תרגום קצר לגרמנית תרגום תעודות לגרמנית
תרגום אתר אינטרנט לגרמנית תרגום שיווקי לגרמנית תרגום סימולטני לגרמנית תרגום ולוקליזציה לגרמנית
תרגום טכני לגרמנית תרגום פיננסי לגרמנית שירותי תמלול לגרמנית תרגום רפואי לגרמנית

היתרונות של הלנה תרגומים לתרגום בשפה הגרמנית

חברת הלנה תרגומים קיימת למעלה משני עשורים ומבטיחה ללקוחתיה לאורך השנים את התרגום האיכותי והמקצועי ביותר בשוק כיום. אנו מקפידים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, זאת על מנת להעניק לכם תחושת ביטחון ומקצועיות בכל הנוגע לתרגום הטקסט המבוקש.  חשוב לנו להעניק מענה מקצועי ואיכותי העונה על כלל צורכי הלקוח, אשר בבד מדויק ונאמן למקור.

בשירות המתרגמים המקצועיים של הלנה, אתם יכולים להיות שקטים בכל הנוגע למקצועיות התרגומים והתמלולים לגרמנית. אנו עושים שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום התרגום על מנת לשכלל את יכולתינו להעניק לכם שירות מהימן ומקצועי בזמן הקצר ביותר.

אנו מקפידים על עמידה בלוחות זמנים ורואים חשיבות רבה בשליחת תכנים ללא דיחוי מיד עם סיום העבודה.

כל סוגי התרגומים שלנו מגיעים עם שלוש שנות אחריות מלאות לתכנים, זאת כיוון שחשוב לנו שתשארו מרוצים גם במשך הזמן לאחר גמר העבודה.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בהקדם ולקבל את כל הפרטים על עבודות התרגום לגרמנית. אנו נוודא שתקבלו את התרגום המתאים ביותר עבור סוג הטקסט ונדאג לשביעות רצונכם לאורך הדרך ובסיומה.

פנו אלינו עוד היום ונציגנו ישמחו להעניק לכם שירות והצעת מחיר לתרגום לגרמנית.

 

אולי תאהב גם:

תרגום משפטי

מהו תרגום משפטי

תרגום משפטי הינו אחד מתחומי התרגום הנפוצים ביותר.  כאשר שימת הדגש העיקרית היא על סידור המסמך ומהימנותו.  התרגומים נעשים על ידי מתרגמים מקצועיים אשר מכירים

קרא עוד »
תרגום פיננסי

מהו תרגום פיננסי

העסק שלך בדרך להיפתח לשווקים חדשים בחו"ל? כנראה שתצטרך לתרגם כמה דברים חשובים תרגום פיננסי מאגד בתוכו תחום רחב היקף, אשר מחייב את המתרגם להפגין

קרא עוד »

הלנה תרגומים - שירותי תרגום מקצועיים

"הלנה תרגומים" הינה אחת מחברות התרגומים המובילות בארץ עם שיתופי פעולה רבים בעולם. עם למעלה מחמישים שפות שונות, מתרגמים קבועים ויכולת לבצע תרגומים בכל שפה שהיא, בזכות שיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות בעולם.

צרו עימנו קשר

שירותי תרגום נוספים

דילוג לתוכן