תרגום להינדית

שאנטי!

הינדי (מקובל גם לכנותה הינדית), היא השפה המדוברת ביותר בהודו, ואחת מן השפות המדוברות ביותר בעולם עם 250 מיליון דוברים המגדירים אותה כשפת אם. באופן טבעי, אין הינדי אחת וקשה מאוד לאמוד את מספרם המדויק של דובריה בשל ריבוי הניבים השונים.

ההינדי היא שפה במשפחת השפות ההודו-אירופיות המדוברת בעיקר בצפון, מרכז ומערב הודו, והיא אחת מן השפות הרשמיות בה. במקור השפה התפתחה מניב של הסנסקריט, שפתה העתיקה של הודו בה נכתבו גם כתבי הקודש של ההינדואיזם – דתה של הודו, בשילוב השפה הפרסית שהגיעה עם הכיבושים המוסלמיים.

החוקה הפדרלית של הודו עוסקת במעמדה הרשמי של ההינדי. במקור, חזון הממשלה היה שההינדי תהיה השפה הרשמית היחידה בהודו עד שנת 1965. אולם חזון זה נתקל בהתנגדות רבה מצד תושבי הודו שהינדי אינה שפת אמם, בייחוד באזור הדרום. בעקבות ההתנגדות החליטה הממשלה להנהיג את ההינדי יחד עם האנגלית.

השפה האנגלית, שהייתה שפת השלטון בהודו תחת השלטון הבריטי, שימשה ועודנה משמשת את מערכת בתי המשפט במדינה יחד עם רוב התחומים הפדראליים כיום. האזרח ההודי הממוצע לומד כיום לשוחח בשלוש שפות: הינדי, אנגלית ושפת המחוז בו הוא חי.

כיום מכוננים בהודו יום ייחודי לשפה אותו מציינים מדי שנה כ"יום ההינדי"!

השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו בתרגום להינדי

עם התפתחות ענפי הסחר השונים בין הודו וישראל, גבר בשנים האחרונות גם הצורך לעבודות תרגום בתחומים עסקיים שונים. חברות כוח אדם אשר מעסיקות עובדים הודיים בישראל זקוקות פעמים רבות לתרגום מסמכים עבור עובדים שאינם דוברי אנגלית, ובהתאם לכך, עולה הצורך לתרגום מסמכים רלוונטים והתאמתם לצרכיו של הלקוח.

בין מגוון שירותי התרגום אותם אנו מספקים ניתן למצוא תרגום מסמכים עבור חברות כוח-אדם, תרגום מסמכי הגירה, מסמכים משפטיים ובירוקרטיים ועוד. נשמח לבצע עבורכם כל סוג תרגום, ולרשותינו עומדים מתרגמים מקצועיים דוברי הינדי ומומחים לשפה, אשר יתאימו כל סוג טקסט ותמליל למסמך אשר ברצונכם לתרגם.

תרגום משפטי להינדי תרגום מסמכים להינדי תרגום מדעי להינדי תרגום דחוף להינדי
תרגום אקדמאי ומאמרים להינדי תרגום נוטריוני להינדי תרגום קצר להינדי תרגום תעודות להינדי
תרגום אתר אינטרנט להינדי תרגום שיווקי להינדי תרגום סימולטני להינדי תרגום ולוקליזציה להינדי
תרגום טכני להינדי תרגום פיננסי להינדי שירותי תמלול להינדי תרגום רפואי להינדי

היתרונות של הלנה תרגומים לתרגום להינדי

לחברת הלנה תרגומים, נסיון של למעלה משני עשורים בתרגום מסמכים מסוגים שונים תוך שמירה על איכות תרגום גבוהה ובחירת המומחים המתאימים לכל סוג של טקסט ותמליל.

החברה, אשר צמחה מעסק קטן, מעסיקה כיום עשרות רבות של מתרגמים ומקפידה על יחס חם ומשפחתי לקהל לקוחותיה ועובדיה. אנו רואים את עצמו מחוייבים ללקוחותינו לכל אורך הדרך, ולכן מעניקים שלוש שנות אחריות מלאות לתכנים עבור כל סוגי התרגומים.

אנו מקפידים על זמני התגובה המהירים ושיתוף מלא של הלקוח בתהליך התרגום, תוך הקשבה לצרכים והמטרות אותן נועד הטקסט לשרת.

אנו מבינים כי כאשר אתם פונים אלינו לתרגום של מסמכים להינדי, אתם מצפים למענה איכותי, מקצועי ומהיר. מסיבה זו אנו מקפידים להתעדכן בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתחום התרגום, ומשפרים תמידית את מהירות הביצוע שלנו.

אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכאשר אתם בוחרים בנו לביצוע עבודת תרגום להינדי אנחנו נוודא שתצאו מרוצים. להתרשמות נוספת אתם מוזמנים לקרוא את הביקורות שנכתבו עלינו.

לקבלת הפרטים על המחירים של עבודות תרגום להינדי אתם מוזמנים לפנות אלינו ונציגנו יהיו עמכם בקשר בהקדם.

אולי תאהב גם:

תרגום משפטי

מהו תרגום משפטי

תרגום משפטי הינו אחד מתחומי התרגום הנפוצים ביותר.  כאשר שימת הדגש העיקרית היא על סידור המסמך ומהימנותו.  התרגומים נעשים על ידי מתרגמים מקצועיים אשר מכירים

קרא עוד »
תרגום פיננסי

מהו תרגום פיננסי

העסק שלך בדרך להיפתח לשווקים חדשים בחו"ל? כנראה שתצטרך לתרגם כמה דברים חשובים תרגום פיננסי מאגד בתוכו תחום רחב היקף, אשר מחייב את המתרגם להפגין

קרא עוד »

הלנה תרגומים - שירותי תרגום מקצועיים

"הלנה תרגומים" הינה אחת מחברות התרגומים המובילות בארץ עם שיתופי פעולה רבים בעולם. עם למעלה מחמישים שפות שונות, מתרגמים קבועים ויכולת לבצע תרגומים בכל שפה שהיא, בזכות שיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות בעולם.

צרו עימנו קשר

שירותי תרגום נוספים

דילוג לתוכן