תרגום לפולנית

ויטאם!

השפה הפולנית היא שפה סלאבית מערבית שמקורה במשפחת השפות ההודו־אירופיות. בשל כך היא קרובה יחסית לצ'כית, סלובקית וסרבית המגיעות מאותה משפחה. כיום השפה הפולנית מדוברת בפי כ-40 מיליון איש בפולין המהווים 98% מהאוכלוסיית המדינה. עובדה זו מצביעה על כך שאוכלוסיית פולין היא אחת מהאכלוסיות ההומוגניות ביותר מבחינה לשונית ברחבי אירופה. עם זאת, השפה נמצאת בשימוש במערב בלארוס, ליטא ואוקראינה. בחלקים הצפוניים של צ'כיה וסלובקיה ישנם אנשים רבים הדוברים את השפה כשפה שנייה.

משום שפולנים רבים בחרו לאורך השנים להגר החוצה מפולין, ישנם כיום מיליוני דוברי פולנית במדינות מערביות כמו אוסטרליה, ברזיל, קנדה, בריטניה, אירלנד וארצות הברית. ההערכות סוברות כי ישנם למעלה מ-50 מיליון דוברי פולנית הפזורים ברחבי העולם.

אוצר המילים הפולני עשיר במילים שמקורן בשפות זרות, בניהן מלים בגרמנית, מילים באיטלקית שנשאלו בתקופת הרנסאנס ומילים שנשאלו מצרפתית במאות ה-17 וה-18. כמו כן, בלקסיקון הפולני קיימות מילים רבות המשותפות לה ולשפות הסלובקית, הצ'כית, האוקראינית והבלארוסית.

השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו בתרגום לפולנית

כיוון שמוצאם של יהודים רבים בפולין, שירותי תרגום מרכזיים הנדרשים בשפה זו משמשים לרוב לתרגום מסמכים משפטיים ומשפחתיים שונים לשם הוצאת דרכון פולני. בהלנה תרגומים יש לנו הקשר והיכולת לבצע עבורכם תרגומים נוטריונים על-ידי עורך-דין נוטריון מוסמך דובר השפה הפולנית עבור מוסדות שונים כגון משרד הפנים, בנקים ומוסדות רבים נוספים בשיטת "One-Stop Shop".

כיוון שישנם שימושים שונים לתרגום מסמכים לפולנית, אנו נכונים לבצע עבורכם כל סוג של תרגום, ולרשותינו עומדים מתרגמים מקצועיים דוברי פולנית שפת-אם ומומחים בתחומם, אשר ידעו להתאים כל טקסט לסוג המסמך אותו אתם מבקשים לתרגם.

תרגום משפטי לפולנית תרגום מסמכים לפולנית תרגום מדעי לפולנית תרגום דחוף לפולנית
תרגום אקדמאי ומאמרים לפולנית תרגום נוטריוני לפולנית תרגום קצר לפולנית תרגום תעודות לפולנית
תרגום אתר אינטרנט לפולנית תרגום שיווקי לפולנית תרגום סימולטני לפולנית תרגום ולוקליזציה לפולנית
תרגום טכני לפולנית תרגום פיננסי לפולנית שירותי תמלול לפולנית תרגום רפואי לפולנית

היתרונות של הלנה תרגומים לתרגום בשפה הפולנית

בשל הביקוש הגובר בשנים האחרונות להוצאת דרכון פולני, עולה תכופות הצורך במתרגמים מנוסים ומקצועיים שיקלו עליכם את התהליך האדמנסרטיבי והבירוקרטי הארוך הכרוך בהוצאת דרכון. בשל כך, אנו בהלנה תרגומים, צברנו נסיון רב בתחום ונשמח לעמוד לשירותכם בתרגום מסמכים משפטיים ומשפחתיים אשר יסייעו לכם בהליך הממושך, יקלו עליכם ויקצרו את המשך הארוך שלו.

אנו מקפידים להעסיק את המתרגמים המנוסים והמקצועיים ביותר בתחום על-מנת לזרז תהליכים ולבצעם בצורה החלקה ביותר, ולאפשר לכם להיות שקטים בכל הנוגע לאיכות התרגום.

בהלנה תרגומים צברנו לאורך העשורים האחרונים נסיון רב בתרגום מסמכים מסוגים שונים, ואנו מעניקים כיום את שירותי התרגום האיכותיים והמקצועיים ביותר בשוק. אנו עושים שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר הקיימות בתחום על מנת לתת לכם את השירות האיכותי והמקצועי ביותר בזמן הקצר ביותר.

חשוב לנו להעניק מענה מקצועי ואיכותי שיענה על כלל צורכי הלקוח ויהיה מדויק ונאמן למקור. אנו מקפידים על עמידה בלוחות זמנים ורואים חשיבות רבה בשליחת תכנים ללא דיחוי עם סיום עבודת התרגום.

כיוון ששביעות רצונכם חשובה לנו גם במשך הזמן לאחר גמר הפרויקט, כל סוגי התרגומים שלנו מגיעים עם שלוש שנות אחריות מלאות לתכנים. חשוב להיות קשובים לצרכים העולים על-ידי לקוחותינו בזמן אמת ולבקשות מיוחדות העולות בנוגע לאופי וסגנון הטקסט.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בהקדם ולקבל את כל הפרטים על עבודות התרגום לפולנית. אנו נוודא שתקבלו את התרגום המתאים ביותר עבור סוג הטקסט ונדאג לשביעות רצונכם המלאה לאורך הדרך ובסיומה.

פנו אלינו עוד היום ונציגנו ישמחו להעניק לכם שירות והצעת מחיר לתרגום לפולנית.

אולי תאהב גם:

תרגום משפטי

מהו תרגום משפטי

תרגום משפטי הינו אחד מתחומי התרגום הנפוצים ביותר.  כאשר שימת הדגש העיקרית היא על סידור המסמך ומהימנותו.  התרגומים נעשים על ידי מתרגמים מקצועיים אשר מכירים

קרא עוד »
תרגום פיננסי

מהו תרגום פיננסי

העסק שלך בדרך להיפתח לשווקים חדשים בחו"ל? כנראה שתצטרך לתרגם כמה דברים חשובים תרגום פיננסי מאגד בתוכו תחום רחב היקף, אשר מחייב את המתרגם להפגין

קרא עוד »

הלנה תרגומים - שירותי תרגום מקצועיים

"הלנה תרגומים" הינה אחת מחברות התרגומים המובילות בארץ עם שיתופי פעולה רבים בעולם. עם למעלה מחמישים שפות שונות, מתרגמים קבועים ויכולת לבצע תרגומים בכל שפה שהיא, בזכות שיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות בעולם.

צרו עימנו קשר

שירותי תרגום נוספים

דילוג לתוכן