תרגום לספרדית

אולה אספנייה!

Para verlo en español, haga clic aquí

הידעתם כי השפה הספרדית היא השפה הרומאנית הנפוצה בעולם עם 570 מיליון דוברים על פני הגלובוס?  ספרדית היא גם השפה השלישית בתפוצתה בעולם אחרי לא פחות מאשר מנדרינית ואנגלית. בספרד לבדה ישנם 40 מיליון דוברי ספרדית שפת-אם, בעוד היתר פזורים ברובם על-פני 20 מדינות אמריקה הלטינית. לאזורים אלו הגיעה השפה עם הכיבוש הספרדי (את קולמבוס זוכרים? הוא יצא בשליחות הממלכה הספרדית) במאות השש-עשרה והשבע-עשרה.

מדוע אנחנו משתמשים בעברית במילה "ספרד" ובשפה ה"ספרדית" בעוד יתר העולם משתמשים במילה "אספנייה" ובשם השפה "אספניול"? התשובה לכך ככל הנראה נעוצה בימי הביניים. ההנחה המקובלת היא  כי יהודים חפשו שם עברי ל"אספנייה", ושאלו את המילה "ספרד" מספר עובדיה (א', כ'), שם הוא מוזכר כמקום גלות לאחר חורבן ירושלים.

אנו נוהגים להשתמש בעברית במטבע הלשון "חלומות באספמיה" כביטוי לאדם החולם חלומות בהקיץ. אולם "אספמיה" היא למעשה ספרד. האגדה מספרת על מלחים שחצו את הים-התיכון, הגיעו לספרד וגילו ארנבות רבות שחשבו לשפנים. הם כינו את המקום "ארץ השפנים", כלומר "שפניה", שם שהפך ברבות הגלגולים ל"אספמיה", ובהשאלה ארץ מסתורין רחוקה ובלתי מושגת.

בעשורים האחרונים הפכה יבשת דרום-אמריקה לחביבה על הטייל הישראלי ובהתאם לכך גברה הפופולריות של הספרדית והצורך בהיכרות ושימוש שוטף בשפה. לדוברי אנגלית, הספרדית יחסית נוחה וקלה ללימוד בשל הדמיון הרב למילים הלטיניות, אולם שתי השפות יושבות על בסיס דקדוקי שונה. כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומציעים תרגום שוטף ומדויק לסוגי טקסטים שונים באופן יומיומי.

השירותים שאנו מעניקים ללקוחתנו בתרגום לספרדית

לספרדית, כמו לשפות נפוצות אחרות, ישנם ניבים ולהגים שונים בין יבשות ומדינות שונות. אצלנו בהלנה, אנו מעסיקים מתרגמים מומחים אשר יקפידו להתאים את הספרדית המדויקת לה אתם זקוקים לכל סוג של טקסט ומדינה. כמו כן אנו מציעים שירותי תרגום לשפות מקומיות כגון השפה הקטלנית המדוברת בברצלונה.

כיוון שהספרדית כה נפוצה ברחבי העולם ומשמשת כשפה רשמית בעשרות מדינות (בין היתר, גם בארצות-הברית) התרגום לספרדית יכול לסייע לכם במגוון תחומים. בין השימושים הנפוצים ניתם למצוא הוצאת דרכון, קידום ויצירת הזדמנויות עסקיות, ותרגום מסמכים עסקיים ומשפטיים שונים. כמו כן, אנו מתמחים בתרגום טקסטים משפחתיים וחומרים היסטוריים.

יש לנו הקשר והיכולת לבצע תרגומים נוטריונים על-ידי עורך-דין נוטריון מוסמך דובר השפה הספרדית עבור מוסדות שונים כגון משרד הפנים, בנקים ומוסדות רבים נוספים בשיטת "One-Stop Shop".

אנו מציעים שירותי תרגום במגוון תחומים בניהם:

תרגום משפטי לספרדית תרגום מסמכים לספרדית תרגום מדעי לספרדית תרגום דחוף לספרדית
תרגום אקדמאי ומאמרים לספרדית תרגום נוטריוני לספרדית תרגום קצר לספרדית תרגום תעודות לספרדית
תרגום אתר אינטרנט לספרדית תרגום שיווקי לספרדית תרגום סימולטני לספרדית תרגום ולוקליזציה לספרדית
תרגום טכני לספרדית תרגום פיננסי לספרדית שירותי תמלול לספרדית תרגום רפואי לספרדית

היתרונות של הלנה תרגומים לתרגום בשפה הספרדית

אצלנו, בהלנה תרגומים, הניסיון והמומחיות הם אלו שיעניקו לכם ביטחון, מקצועיות ובעיקר ראש שקט בכל הנוגע לתרגומים לספרדית. כל המתרגמים שלנו דוברי ספרדית שפת-אם ובעלי נסיון רב בתרגום מסמכים מסוגים שונים. אנו יודעים להתאים כל פרויקט לקהל היעד הספציפי ומקפידים על דיוק השפה ואופי הטקסט.

את החברה הקימו הלנה וארז לפני יותר מ-20 שנה, ומאז הם עוסקים בהצלחה רבה בכל סוגי התרגום והתמלול. לאורך שנותיה שמרה החברה על היחס האישי והמשפחתי שאפיינו אותה בשנותיה הראשונות, זאת למרות שצמחה וגדלה מאוד בכל שנות הוותק שלה בשוק. כיום מעסיקה החברה עשרות רבות של מתרגמים בשפות שונות.

חשוב לנו לעמוד בזמני התגובה מהמהירים ביותר בשוק התרגום, ואנו גמישים לכל סוג של פרויקט תרגום לספרדית על שלל ניביה ולהגיה השונים. כל התרגומים אותם אנו מציעים מגיעים עם שלוש שנות אחריות מלאות לתכנים. במסגרת העבודה על כל פרויקט, אנחנו מקפידים ראשית לקבל את כל הפרטים הנחוצים מלקוחותינו וקשובים לכל בקשה מיוחדת העולה בזמן תהליך התרגום.

אנו מבינים כי כאשר אתם פונים אלינו לתרגום מסמכים לספרדית, אתם זקוקים למענה מהיר, איכותי ומקצועי. אנו מתחייבים כי התרגום שלנו יהיה מדויק ונאמן למקור, וכי תקבלו אותו במהירות האפשרית וללא דיחוי.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בהקדם ולקבל את כל הפרטים על מחירי עבודות התרגום לספרדית. באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, אנו מקפידים לשפר תמידית את מהירות הביצוע שלנו, וכאשר אתם בוחרים בנו לביצוע תרגום לספרדית אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את המענה המקצועי והטוב ביותר.

פנו עכשיו אלינו, ונציגנו ישמחו להעניק לכם שירות ולתת לכם הצעת מחיר עבור כל סוגי התרגום לספרדית.

אולי תאהב גם:

תרגום משפטי

מהו תרגום משפטי

תרגום משפטי הינו אחד מתחומי התרגום הנפוצים ביותר.  כאשר שימת הדגש העיקרית היא על סידור המסמך ומהימנותו.  התרגומים נעשים על ידי מתרגמים מקצועיים אשר מכירים

קרא עוד »
תרגום פיננסי

מהו תרגום פיננסי

העסק שלך בדרך להיפתח לשווקים חדשים בחו"ל? כנראה שתצטרך לתרגם כמה דברים חשובים תרגום פיננסי מאגד בתוכו תחום רחב היקף, אשר מחייב את המתרגם להפגין

קרא עוד »

הלנה תרגומים - שירותי תרגום מקצועיים

"הלנה תרגומים" הינה אחת מחברות התרגומים המובילות בארץ עם שיתופי פעולה רבים בעולם. עם למעלה מחמישים שפות שונות, מתרגמים קבועים ויכולת לבצע תרגומים בכל שפה שהיא, בזכות שיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות בעולם.

צרו עימנו קשר

שירותי תרגום נוספים

דילוג לתוכן