תרגום לפורטוגזית

בום דיה!

Para ver em português, clique aqui

השפה הפורטוגזית נפוצה על-פני יבשות שונות, וההערכות סוברות כי ישנם כיום כ-200 מיליון דוברי פורטוגזית ברחבי עולם, כאשר הרוב המכריע נמצא בברזיל. הפורטוגזית היא תת-שפה ממשפחת השפות הרומאניות אשר התפתחה במהלך ימי הביניים וספגה השפעות רבות ממילים שמקורן בערבית עקב הכיבוש המוסלמי בפורטוגל. עם זאת, 90 אחוז מאוצר המילים שלה לקוח מן השפה הלטינית.

לברזיל הגיעה השפה עם הקולוניאליזם הפורטוגלי באמריקה הלטינית במהלך המאה ה-16, אז השתרשה כשפתה של ברזיל. השפה משמשת כיום כשפתה הרשמית של פורטוגל וברזיל, אולם נמצאת בשימוש במדינות רבות נוספות באפריקה ואסיה אשר היו בעבר מושבות פורטגוליות. בניהן ניתן למצוא את אנגולה, מוזמביק, גינאה ביסאו, מזרח טימור, איי כף ורדה, סאו טומה ועוד.

את ההבדלים המשמעותיים בין הפורטוגזית האירופאית והפורטוגזית הברזליאית ניתן לזהות בהגייה, באוצר המילים ובתחביר. הבדלים אלו הם תוצר טבעי של ריחוק גאוגרפי, דבר הניכר בהגיית הברות מסוימות, אך בעיקר באמרות וביטויים פופולריים.

השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו בתרגום לפורטוגזית

בשנים האחרונות, בשל ירידת מחירי הנדל"ן בפורטוגל והפיכתה ליעד תיירות פופולרי, הפכה פורטוגל ליעד אטרקטיבי לרכישת נדל"ן עבור ישראלים המחפשים הזדמנויות עסקיות בחו"ל. מסיבה זו, אנו בהלנה תרגומים, צברנו נסיון רב בתרגום המסמכים המשפטיים והבירוקרטים הכרובים בהליך מסוג זה, ונשמח להעמיד ניסיון זה לרשותכם.

מגמה נוספת שהפכה את פורטוגל לפופולרית בקרב ישראלים בשנים האחרונות כרוכה בהקלת תהליכי ההתאזרחות בה עבור יהודים מגורשי ספרד. בשנים האחרונות, מאז שינוי המדיניות, חלה עלייה משמעותית בבקשות לקבלת דרכון פורטוגלי בקרב אלפי ישראלים הממתנים לאישור התאזרחות.

בשל הביקוש הגובר, אנו בהלנה תרגומים צברנו ניסיון רב בתרגום המסמכים הנדרשים במסגרת הליך הוצאת הדרכון.  יש לנו הקשר והיכולת לבצע עבורכם תרגומים נוטריונים על-ידי עורך-דין נוטריון מוסמך דובר השפה הפורטוגזית עבור מוסדות שונים כגון משרד הפנים, בנקים ומוסדות רבים נוספים בשיטת "One-Stop Shop".

נשמח לבצע עבורכם כל סוג תרגום, ולרשותנו עומדים מתרגמים מקצועיים דוברי פורטוגזית שפת-אם ומומחים בתחומם, אשר ידעו להתאים כל סוג טקסט למסמך אשר ברצונכם לתרגם.

תרגום משפטי לפורטוגזית תרגום מסמכים לפורטוגזית תרגום מדעי לפורטוגזית תרגום דחוף לפורטוגזית
תרגום אקדמאי ומאמרים לפורטוגזית תרגום נוטריוני לפורטוגזית תרגום קצר לפורטוגזית תרגום תעודות לפורטוגזית
תרגום אתר אינטרנט לפורטוגזית תרגום שיווקי לפורטוגזית תרגום סימולטני לפורטוגזית תרגום ולוקליזציה לפורטוגזית
תרגום טכני לפורטוגזית תרגום פיננסי לפורטוגזית שירותי תמלול לפורטוגזית תרגום רפואי לפורטוגזית

היתרונות של הלנה תרגומים לתרגום בשפה הפורטוגזית

בשל הביקוש הגובר בשנים האחרונות להוצאת דרכון פורטוגזי, עולה תכופות הצורך במתרגמים מנוסים ומקצועיים שיקלו עליכם את התהליך המשפטי והבירוקרטי הארוך והמסובך בדרך להוצאת דרכון המיוחל. אנו בהלנה תרגומים, מכירים את הבירוקרטיה והכאב ראש הכרוך בהוצאת מסמכים מסוג זה. במהלך השנים צברנו נסיון רב בתחום ונשמח, באמצעות צוות המתרגמים המומחה שלנו, לסייע לכם בהליך הממושך, ולקצר את משך הזמן הארוך שלו. לרשותנו עומד צוות של עשרות מתרגמים מקצועיים, על-מנת שאתם תוכלו לישון בשקט ולדעת שמישהו דואג לתרגומים שלכם בצורה הטובה ביותר.

לאורך עשרים השנה האחרונות צברנו נסיון רב בתרגום מסמכים מסוגים שונים, ואנו מעניקים כיום את שירותי התרגום האיכותיים והמקצועיים ביותר בשוק. אנו מקפידים להעזר בטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום על מנת לתת לכם מענה מהימן, איכותי ומקצועי בזמן הקצר ביותר.

אנו רואים חשיבות רבה בהענקת מענה כוללני ומקצועי שיענה על שלל צורכי הלקוח וישאר נאמן ומדויק למקור. זאת תוך הקפדה על עמידה בלוחות זמנים ושליחת תכנים ללא דיחוי מיד עם סיום עבודת התרגום.

כיוון שחשובה לנו שביעות רצונכם גם לאחר גמר הפרויקט, אנו מעניקים שלוש שנות אחריות מלאות לתכנים עבור כל סוגי התרגומים. חשוב להיות קשובים לצרכים העולים תוך כדי עבודה על-ידי לקוחותינו ולבקשות מיוחדות בנוגע לאופי וסגנון הטקסט.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בהקדם ולקבל את כל הפרטים על עבודות התרגום לפורטוגזית. אנו נוודא שתקבלו את התרגום המתאים ביותר, ונדאג לשביעות רצונכם המלאה לאורך הדרך ובסיומה.

פנו אלינו עוד היום ונציגנו ישמחו להעניק לכם שירות והצעת מחיר לתרגום לפורטוגזית.

אולי תאהב גם:

תרגום משפטי

מהו תרגום משפטי

תרגום משפטי הינו אחד מתחומי התרגום הנפוצים ביותר.  כאשר שימת הדגש העיקרית היא על סידור המסמך ומהימנותו.  התרגומים נעשים על ידי מתרגמים מקצועיים אשר מכירים

קרא עוד »
תרגום פיננסי

מהו תרגום פיננסי

העסק שלך בדרך להיפתח לשווקים חדשים בחו"ל? כנראה שתצטרך לתרגם כמה דברים חשובים תרגום פיננסי מאגד בתוכו תחום רחב היקף, אשר מחייב את המתרגם להפגין

קרא עוד »

הלנה תרגומים - שירותי תרגום מקצועיים

"הלנה תרגומים" הינה אחת מחברות התרגומים המובילות בארץ עם שיתופי פעולה רבים בעולם. עם למעלה מחמישים שפות שונות, מתרגמים קבועים ויכולת לבצע תרגומים בכל שפה שהיא, בזכות שיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות בעולם.

צרו עימנו קשר

שירותי תרגום נוספים

דילוג לתוכן