תרגום לפינית

אנחנו מתרגמים גם לפינית!

השפה הפינית אומנם מדוברת בקרב 6,000,000 דוברים בלבד. אך הנחיצות לתרגומים בפינית רבה. הפינית שייכת למשפחת השפות הנורדיות. ומדוברת בעיקר בפינלנד ובשבדיה. לעיתים תוכלו לשמוע את השפה במדינות נוספות כמו רוסיה, אסטוניה ונורבגיה. השפה הפינית שייכת לקבוצת שפות אורליות אשר אומנם מאוד דומות אך על המתרגם לדעת לאפיין את השפה המתאימה ולבצעה בצורה כזאת שתתאים לקהל היעד.  הדקדוק הפיני מהווה גם הוא סוגיה מרכזית במלאכת התרגום, יש להכיר באופן מדויק את כל חוקי הדקדוק הנוקשים ולכן התרגומים נעשים על ידי דוברי שפת אם בפינית בלבד.

השירותים שאנו מעניקים ללקוחתנו בתרגום לפינית

תרגום לפינית משמשת בעיקר עסקים אשר מבצעים עסקי תיירות  וסחר של שירותים ומוצרים בין המדינות.

תרגום משפטי לפינית תרגום מסמכים לפינית תרגום מדעי לפינית תרגום דחוף לפינית
תרגום אקדמאי ומאמרים לפינית תרגום נוטריוני לפינית תרגום קצר לפינית תרגום תעודות לפינית
תרגום אתר אינטרנט לפינית תרגום שיווקי לפינית תרגום סימולטני לפינית תרגום ולוקליזציה לפינית
תרגום טכני לפינית תרגום פיננסי לפינית שירותי תמלול לפינית תרגום רפואי לפינית

היתרונות של הלנה תרגומים לתרגום בשפה הפינית

אצלנו, בהלנה תרגומים, הניסיון והמומחיות הם אלו שיעניקו לכם ביטחון, מקצועיות ובעיקר ראש שקט בכל התרגומים לפינית.

הלנה וארז הקימו את החברה לפני יותר מ-20 שנה. מאז הם עוסקים בהצלחה רבה בכל הסוגים של תרגום ותמלול. החברה שלנו היא חברה משפחתית, ואנו מקפידים לשמור עליה כך, גם אם החברה צמחה וגדלה מאוד בכל שנות הוותק שלה בשוק.

אנחנו מציעים את זמני התגובה מהמהירים ביותר בתחום, וגמישים לכל סוג של פרויקט של תרגום לפינית או תרגום מכל סוג אחר.

כל התרגומים שלנו באים עם שלוש שנות אחריות מלאות לתכנים. במסגרת העבודה על כל פרויקט, אנחנו מקפידים לקבל את כל הפרטים הנחוצים מהלקוחות שלנו וקשובים לכל בקשה מיוחדת הנוגעת בתרגום.

אנו מבינים כי כאשר אתם פונים אלינו לתרגום של מסמכים לפינית, יש לכם צורך אמיתי ודחוף שצריך לקבל מענה מקצועי ואיכותי. אנו מבטיחים כי התרגום שלנו יהיה מדויק ונאמן למקור, וכי תקבלו אותו בזמן המהיר ביותר שנוכל לספקו.

נושא השמירה על לוחות הזמנים חשוב לנו ביותר, ואנו מקפידים כי ברגע שתוכן כלשהו מוכן – הוא יישלח מידית אליכם ללא כל דחייה.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בהקדם ולקבל את כל הפרטים על המחירים של עבודות תרגום לפינית. נשמח לשתף אתכם בתהליך ולהיות קשובים לצורך שלכם. בעזרת שימוש גם בטכנולוגיה מתקדמת, אנו משפרים באופן מתמיד את מהירות הביצוע שלנו, ואתם יכולים להיות בטוחים שכאשר אתם בוחרים בנו לביצוע תרגום לפינית – אתם בידיים הטובות ביותר.

לקוחותינו כיום נעזרים בשירותינו לצורך: תרגום מכתבי משפחה אישיים מפינית, תרגום עסקי לפינית, תרגום מסמכים עבור הוצאת אזרחות פינית ועוד. פנו עכשיו אלינו, ונציגינו ישמח להעניק שירות ולהציע הצעת מחיר לתרגום לפינית.

אולי תאהב גם:

תרגום משפטי

מהו תרגום משפטי

תרגום משפטי הינו אחד מתחומי התרגום הנפוצים ביותר.  כאשר שימת הדגש העיקרית היא על סידור המסמך ומהימנותו.  התרגומים נעשים על ידי מתרגמים מקצועיים אשר מכירים

קרא עוד »
תרגום פיננסי

מהו תרגום פיננסי

העסק שלך בדרך להיפתח לשווקים חדשים בחו"ל? כנראה שתצטרך לתרגם כמה דברים חשובים תרגום פיננסי מאגד בתוכו תחום רחב היקף, אשר מחייב את המתרגם להפגין

קרא עוד »

הלנה תרגומים - שירותי תרגום מקצועיים

"הלנה תרגומים" הינה אחת מחברות התרגומים המובילות בארץ עם שיתופי פעולה רבים בעולם. עם למעלה מחמישים שפות שונות, מתרגמים קבועים ויכולת לבצע תרגומים בכל שפה שהיא, בזכות שיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות בעולם.

צרו עימנו קשר

שירותי תרגום נוספים

דילוג לתוכן