תרגום לרומנית

אלו!

Trimiteți

השפה הרומנית משתייכת למשפחת השפות הרומאניות, וכמו יתר השפות ממשפחה זו, דקדוקה מושפע מהשפה הלטינית.

ישנם כ-20 מיליון בני אדם דוברי רומנית, כאשר ריכוזי האוכלוסייה הגדולים ביותר נמצאים ברומניה ובמולדובה. הכתב הרומני מורכב מהאלפבית הלטיני בתוספת אותיות ייחודיות לשפה הרומנית.

אוצר המילים הרומני מורכב ברובו ממילים הלקוחות מהשפות הסלאביות והטרום רומניות, כמו הונגרית למשל ולכן ניתן למצוא דמיון רב בין השפות הללו.

השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו בתרגום לרומנית

בשנים האחרונות, בשל מחירי הנדל"ן הנמוכים והפיכתה למוקד תיירות פופלרי, הפכה רומניה ליעד אטרקטיבי לרכישת נדל"ן עבור ישראלים המחפשים הזדמנויות עסקיות בחו"ל. מסיבה זו, אנו בהלנה תרגומים, צברנו נסיון רב בתרגום המסמכים המשפטיים והבירוקרטיים הכרוכים בהליך מסוג זה, ונשמח להעמיד נסיון זה לרשותכם.

כמו כן, ישנם ישראלים רבים הזכאים לאזרחות ודרכון רומני בזכות מוצאה של משפחתם. בשל הביקוש הגובר, אנו עוסקים רבות בתרגום המסמכים הנדרשים במסגרת הליך הוצאת דרכון רומני. כמו כן, יש לנו את הקשרים והיכולת לבצע עבורכם תרגומים נוטריונים על-ידי עורך-דין נוטריון מוסמך, דובר השפה הרומנית, עבור מוסדות שונים כגון: משרד הפנים, בנקים ומוסדות רבים נוספים בשיטת "One-Stop Shop".

נשמח לבצע עבורכם את התרגום לשפה הרומנית בעזרת מתרגמים מקצועיים הדוברים את השפה ברמת שפת אם ומומחים בתחומם, שידעו להתאים כל סוג טקסט למסמך אשר ברצונכם לתרגם.

תרגום משפטי לרומנית תרגום מסמכים לרומנית תרגום מדעי לרומנית תרגום דחוף לרומנית
תרגום אקדמאי ומאמרים לרומנית תרגום נוטריוני לרומנית תרגום קצר לרומנית תרגום תעודות לרומנית
תרגום אתר אינטרנט לרומנית תרגום שיווקי לרומנית תרגום סימולטני לרומנית תרגום ולוקליזציה לרומנית
תרגום טכני לרומנית תרגום פיננסי לרומנית שירותי תמלול לרומנית תרגום רפואי לרומנית

יתרונותייה של "הלנה תרגומים" לתרגום בשפה הרומנית

בשנים האחרונות עלה משמעותית הביקוש להוצאת דרכון רומני ולכן הצורך במתרגמים מנוסים ומקצועיים עולה גם הוא. השימוש בשירותים שלנו ב"הלנה תרגומים" יקל עליכם בהליכי הוצאת הדרכון, בתהליכים המשפטיים והבירוקרטיים הארוכים והמסובכים הכרוכים בעניין.

אנו מכירים את הבירוקרטיה ומנוסים בהפקת מסמכים מסוג זה, בזמן הקצר ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. בבמהלך השנים האחרונות צברנו ניסיון רב בתחום, ובאמצעות המתרגמים המקצועיים שלנו נשמח להקל עליכם, לסייע לכם בהליך הממושך ולקצרו באופן משמעותי. לרשותנו עומד צוות מתרגמים המומחים בתחומם, אשר יתרגמו את הטקסט באופן הטוב והמקצועי ביותר כך שתוכלו להסיר דאגה מליבכם.

לאורך עשרים השנים האחרונות צברנו ניסיון רב בתרגום מסמכים מסוגים שונים, ואנו מעניקים את שירותי התרגום האיכותיים והמקצועיים ביותר בשוק. אנו מקפידים להיעזר בטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום על מנת לתת לכם מענה מהימן, איכותי ומקצועי ביותר בזמן הקצר ביותר.

כיוון שחשובה לנו שביעות רצונכם גם לאחר גמר הפרויקט, אנו מעניקים שלוש שנות אחריות מלאות לתכנים עבור כל סוגי התרגומים. אנו רואים חשיבות רבה בהענקת מענה כוללני ומקצועי שיענה על כלל צורכי הלקוח, זאת תוך הקפדה על עמידה בלוחות זמנים ושליחת תכנים ללקוח ללא דיחוי מיד עם סיום עבודת התרגום.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בהקדם ולקבל את כל הפרטים על עבודות התרגום לרומנית. אנו נוודא שתקבלו את התרגום המתאים ביותר עבור סוג הטקסט ונדאג לשביעות רצונכם המלאה לאורך הדרך ובסיומה.

פנו אלינו עוד היום ונציגנו ישמחו להעניק לכם שירות והצעת מחיר לתרגום לרומנית.

אולי תאהב גם:

תרגום משפטי

מהו תרגום משפטי

תרגום משפטי הינו אחד מתחומי התרגום הנפוצים ביותר.  כאשר שימת הדגש העיקרית היא על סידור המסמך ומהימנותו.  התרגומים נעשים על ידי מתרגמים מקצועיים אשר מכירים

קרא עוד »
תרגום פיננסי

מהו תרגום פיננסי

העסק שלך בדרך להיפתח לשווקים חדשים בחו"ל? כנראה שתצטרך לתרגם כמה דברים חשובים תרגום פיננסי מאגד בתוכו תחום רחב היקף, אשר מחייב את המתרגם להפגין

קרא עוד »

הלנה תרגומים - שירותי תרגום מקצועיים

"הלנה תרגומים" הינה אחת מחברות התרגומים המובילות בארץ עם שיתופי פעולה רבים בעולם. עם למעלה מחמישים שפות שונות, מתרגמים קבועים ויכולת לבצע תרגומים בכל שפה שהיא, בזכות שיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות בעולם.

צרו עימנו קשר

שירותי תרגום נוספים

דילוג לתוכן