תרגום לרוסית

נאזדרובייה!

Для перехода на русский язык нажать здесь

הידעתם כי השפה הרוסית היא השפה הסלאבית המדוברת ביותר בעולם, והמדוברת ביותר בשטחה של אירופה?
כ-277 מיליון בני-אדם ברחבי העולם הינם דוברי רוסית, וכ-144 מליון מתוכם הם דוברי רוסית שפת-אם ומצויים בשטחי רוסיה, מזרח ומרכז אירופה, בקווקז ובמרכז אסיה. בנוסף, ישנם ריכוזי אוכלוסייה הדוברים את השפה במדינות נוספות רבות, לשם היגרו לאחר התפרקות ברית המועצות.

השפה הרוסית התפתחה מהשפה הסלאבית המזרחית של ימי הביניים והיא דומה בדקדוקה לאוקראינית ולבלארוסית, שהתפתחו מהשפה הסלאבית גם הן.הלהג המדובר בעיר מוסקבה, שהפכה במאה ה-15 למרכז התרבות הרוסית, הוא הלהג עליו מבוססת השפה הרוסית התקנית.

החל מהמאה ה-18 חדרו לשפה הרוסית מילים לועזיות רבות, בשל השפעת המערב שהוביל שליט רוסיה בשנים אלו, פטר הגדול.

רבות מיצירות הספרות הגדולות בכל הזמנים נכתבו ברוסית, ומהוות עד היום נכסי רוח חשובים בהגות ובתרבות המערבית. גדולי הסופרים הרוסים, בניהם דויסטויבסקי, ניטשה, צ'כוב וטולסטוי לצד אנשי תרבות גדולים חשובים אחרים, מהווים עד עצם היום הזה ענקי רוח, ויצירותיהם מתורגמות שוב ושוב למהדורות חדשות.

בעקבות פירוקה של ברית המועצות בשנות התשעים, עלו ארצה יהודים רבים דוברי השפה הרוסית. עם עלייה זו, התעורר גם הצורך בתרגום מסמכים מסוגים שונים מהשפה הרוסית והיא הפכה לשפה חשובה ומרכזית באיזורים רבים בישראל. בתוך כך, התעורר צורך בהול להנגיש ולתרגם טקסטים רבים לדוברי השפה. במהלך השנים צברנו נסיון רב בתחום זה, אותו אנו מגישים כשירות ללקוחותינו.

השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו בתרגום לרוסית

התרגום לרוסית משמש עבור צרכים שונים. אנו נפגשים תכופות בצורך לתרגם מסמכים משפטיים ואדמינסטיביים הקשורים בעלייה לישראל, אך גם בתרגום מסמכים רפואיים ובירוקרטיים. אנו נכונים לכל סוג תרגום ולרשותינו עומדים מתרגמים מקצועיים דוברי רוסית שפת-אם, אשר ידעו להתאים את אופי הטקסט לסוג המסמך לו אתם זקוקים.

תרגום משפטי לרוסית תרגום מסמכים לרוסית תרגום מדעי לרוסית תרגום דחוף לרוסית
תרגום אקדמאי ומאמרים לרוסית תרגום נוטריוני לרוסית תרגום קצר לרוסית תרגום תעודות לרוסית
תרגום אתר אינטרנט לרוסית תרגום שיווקי לרוסית תרגום סימולטני לרוסית תרגום ולוקליזציה לרוסית
תרגום טכני לרוסית תרגום פיננסי לרוסית שירותי תמלול לרוסית תרגום רפואי לרוסית

היתרונות של הלנה תרגומים לתרגום בשפה הרוסית

בשל העלייה הגדולה של יהודים מרוסיה, לשפה הרוסית משקל רב בישראל. אנו פוגשים רוסית ברחוב, במכולת, ברפואה ובמקומות נוספים רבים. בשל צרכי תרגום מגוונים לרוסית העולים בקרב קהל לקוחותינו, אנו מקפידים על העסקת מתרגמים מומחים דוברי רוסית שפת אם אשר ידעו להתאים כל סוג תרגום לאופי הטקסט הדרוש.

אנו מקפידים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ולהעניק לכם תחושת ביטחון ומקצועיות בכל הנוגע לתרגום הטקסט המבוקש. בשירות המתרגמים המקצועיים של הלנה, אתם יכולים להיות שקטים בכל הנוגע למקצועיות התרגומים והתמלולים לרוסית.

חברת הלנה תרגומים קיימת למעלה משני עשורים ומבטיחה ללקוחותיה לאורך השנים את התרגום האיכותי והמקצועי ביותר בשוק. אנו עושים שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום על מנת לשכלל את יכולתינו להעניק לכם את השירות המהימן והמקצועי בזמן הקצר ביותר.

אנו מציעים את זמני התגובה המהירים ביותר בתחום, וגמישים לכל סוג פרויקט תרגום, לרוסית ולשפות נוספות רבות. חשוב לנו להעניק מענה מקצועי ואיכותי שיענה על כלל צורכי הלקוח ויהיה מדויק ונאמן למקור. אנו מקפידים על עמידה בלוחות זמנים ורואים חשיבות רבה בשליחת תכנים ללא דיחוי מיד עם סיום העבודה.

אנו מקפידים להיות קשובים לצרכים העולים על-ידי לקוחותינו בתוך תהליך התרגום, ולבקשות מיוחדות שעולות בנוגע לאופי ודיוק הטקסט. כל סוגי התרגומים שלנו מגיעים עם שלוש שנות אחריות מלאות לתכנים, זאת כיוון שחשוב לנו שתשארו מרוצים גם במשך הזמן לאחר גמר העבודה.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בהקדם ולקבל את כל הפרטים על עבודות התרגום לרוסית. אנו נוודא שתקבלו את התרגום המתאים ביותר עבור סוג הטקסט ונדאג לשביעות רצונכם לאורך הדרך ובסיומה.

פנו אלינו עוד היום ונציגנו ישמחו להעניק לכם שירות והצעת מחיר לתרגום לרוסית.

אולי תאהב גם:

תרגום משפטי

מהו תרגום משפטי

תרגום משפטי הינו אחד מתחומי התרגום הנפוצים ביותר.  כאשר שימת הדגש העיקרית היא על סידור המסמך ומהימנותו.  התרגומים נעשים על ידי מתרגמים מקצועיים אשר מכירים

קרא עוד »
תרגום פיננסי

מהו תרגום פיננסי

העסק שלך בדרך להיפתח לשווקים חדשים בחו"ל? כנראה שתצטרך לתרגם כמה דברים חשובים תרגום פיננסי מאגד בתוכו תחום רחב היקף, אשר מחייב את המתרגם להפגין

קרא עוד »

הלנה תרגומים - שירותי תרגום מקצועיים

"הלנה תרגומים" הינה אחת מחברות התרגומים המובילות בארץ עם שיתופי פעולה רבים בעולם. עם למעלה מחמישים שפות שונות, מתרגמים קבועים ויכולת לבצע תרגומים בכל שפה שהיא, בזכות שיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות בעולם.

צרו עימנו קשר

שירותי תרגום נוספים

דילוג לתוכן